Skygarden - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Dennis Mortel - WaarBenJij.nu Skygarden - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Dennis Mortel - WaarBenJij.nu

Skygarden

Door: Dennis van de Mortel

Blijf op de hoogte en volg Dennis

05 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Donderdag (30-04-2015) voor de eerste keer naar een Engelse pub geweest, gezellige avond gehad en tegelijk de afsluiting met een deel van het personeel van de Royal Albert Hall/Restaurant Verdi. Daarop volgend vrijdag nog een drukke dag gehad bij Verdi en daarna 2 dagen vrij, deze dagen hebben wij gebruikt om ons wegwijs te maken naar Skygarden (onze volgende stage locatie).

Maandag (04-05-2015) eerste werkdag bij Skygarden, meteen aan de bak gezet en een hele drukke dag achter de rug. Ook natuurlijk heel even van het uitzicht kunnen genieten aangezien we op de 36e verdieping zaten, hierbij hadden we uitzicht op de London Eye en de Tower Bridge. De afstand naar Skygarden is te vergelijken met Deurne - Tilburg qua reistijd.

Dennis

Stage in Londen samen met een goede vriend van mij. - Royal Alberthal - Fenchurch - Royal Ascot - Henley Royal Regatta Event - Saatchi Gallery/Londen Events

Actief sinds 14 April 2015