Eerste stagedag - Reisverslag uit South Kensington, Verenigd Koninkrijk van Dennis Mortel - WaarBenJij.nu Eerste stagedag - Reisverslag uit South Kensington, Verenigd Koninkrijk van Dennis Mortel - WaarBenJij.nu

Eerste stagedag

Door: Dennis van de Mortel

Blijf op de hoogte en volg Dennis

21 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, South Kensington

Gisteren (20-04-2015) om 06:00 vertrokken uit Nederland naar Londen en om 08:00 Engelse tijd aangekomen, deze dag hebben we gespendeerd aan het kennismaken met de stad en onszelf wegwijs maken naar het stage bedrijf. Ook hebben we kennisgemaakt met het appartement waar we de 2 maanden verblijven, het is een simpel en praktisch appartement maar we zijn van alle faciliteiten voorzien.

Vandaag (21-04-2015) eerste werkdag gehad, kennismaking met personeel en staf van Rhubarb binnen de Royal Alberthal. Ook een rondleiding gehad door dit grote pand, het is immens groot en er worden dan ook grote en prachtige shows verzorgt. Ook zijn vandaag de instructies gegeven voor de volgende dag en het beloofd een drukke dag te worden morgen met Lang Lang (pianist) als artiest die zijn eigen uitverkochte (!) show heeft. Zie onderstaande link voor deze vingervlugge pianist:

www.youtube.com/watch?v=b85hn8rJvgw

Ook is ons de afgelopen dagen duidelijk geworden hoe het Engelse leventje eraan toe gaat, het stuur aan de verkeerde kant (rechts), het eerst naar rechts kijken als je oversteekt i.p.v. links, spookrijders (aan de andere kant rijden), iedereen staat aan de rechterkant op de roltrappen, Tube (metro) en de vriendelijkheid die in heel Engeland te vinden is (iedereen heeft een helpende hand).

• 01 Mei 2015 - 13:21

Susanne Dobbelsteen:

Klinkt goed Dennis. Have fun!
    Ik ben benieuwd naar jullie foto's.
    Groeten,
    Susanne